Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing by Subject бренд
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 129
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2018
10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes
Зимбалевська, Ю. В.
;
Волковинська, П. С.
2023
Analysis of foreign experience of effective management of company brands: modern regulatory and legal models of brand management
Krakhmalova, T.
2020
Application of competitive marketing strategies in brand management
Liang, Rui
;
Prokopenko, K.
;
Vovchok, S.
2022
Artistic and compositional features of children's costume in Ukraine of the 20th – early 21st centuries
Gerasymenko, Olena
;
Remenieva, T. V.
;
Frolov, Ivan
;
Trushyna, T. K.
2022
Development and peculiarities of branding in military time
Doroshenko, A.
;
Zagarna, D.
;
Lemishko, D.
;
Ievseitseva, Olena
2023
Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brand
Yevseitseva, Olena
;
Olshanska, Yana
2022
During wartime, all brands must be united
Novakovich, M.
;
Polyvoda, V.
;
Ievseitseva, Olena
2020
Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist country
Bilovodska, Olena
;
Kravchuk, Mark
2016
Formation and development of brand equity of higher education institution
Shcherbak, V.
;
Marchenko, S. M.
2020
International branding as a tool of integrated business structures development in Ukraine
Shcherbak, V.
;
Sviatetska, I.
2020
Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprises
Dudko, P.
2020
University rebranding as an effective tool of competition
Scherbak, V.
;
Shevchenko, O.
2023
Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтва
Шаура, Аліна
;
Ярошевець, Олена
;
Сидоренко, Юлія
;
Маслєннікова, Вікторія
;
Ніколайчук, Поліна
2022
Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю
Пільгук, Олеся
;
Куценко, Анастасія
;
Власенко, Юлія
;
Батюк, Ігор
2024
Аналіз логотипів як елементів ідентифікації бренду
Мельник, Л. М.
;
Купрій, Іван
;
Пилипюк, Ярослав
2018
Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустрії
Герасименко, О. Д.
;
Мусієнко, Володимир
2023
Аналіз тенденцій посилення культурної ідентичності в сучасному графічному дизайні
Шевченко, Анна
;
Горносталь, Ілона
2017
Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу
Ніфатова, О. М.
;
Степаненко, М. В.
2024
Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного вина
Єжова, О. В.
;
Каплун, Катерина
2017
Бренд як носій іміджу підприємства
Мурована, Л. В.
;
Тонкошкурова, Н. Ю.