Перегляд зібрання за групою - Теми бренд

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 128  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2023Analysis of foreign experience of effective management of company brands: modern regulatory and legal models of brand managementKrakhmalova, T.
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2022Artistic and compositional features of children's costume in Ukraine of the 20th – early 21st centuriesGerasymenko, Olena; Remenieva, T. V.; Frolov, Ivan; Trushyna, T. K.
2022Development and peculiarities of branding in military timeDoroshenko, A.; Zagarna, D.; Lemishko, D.; Ievseitseva, Olena
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V.; Marchenko, S. M.
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprisesDudko, P.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2023Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтваШаура, Аліна; Ярошевець, Олена; Сидоренко, Юлія; Маслєннікова, Вікторія; Ніколайчук, Поліна
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2024Аналіз логотипів як елементів ідентифікації брендуМельник, Л. М.; Купрій, Іван; Пилипюк, Ярослав
2018Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустріїГерасименко, О. Д.; Мусієнко, Володимир
2023Аналіз тенденцій посилення культурної ідентичності в сучасному графічному дизайніШевченко, Анна; Горносталь, Ілона
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2024Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного винаЄжова, О. В.; Каплун, Катерина
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.