Перегляд зібрання за групою - Теми бренд-менеджмент

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Analysis of foreign experience of effective management of company brands: modern regulatory and legal models of brand managementKrakhmalova, T.
кві-2023Conducting a national digital advertising campaign under conditions of uncertaintyKolesnyk, Bohdan; Zolkover, Andrii
2023Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategyTytykalo, V. S.
2022Бренд-менеджмент в системі інноваційного управління розвитком бізнесу підприємстваНикитюк, О. В.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2021Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністюВихляєв, Ю. М.; Корольова, Н.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2022Оцінка ефективності бренд-менеджменту компаніїТитикало, В. С.; Невмержицька, С. М.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
гру-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, І. Ф.