Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингові стратегії

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2023The innovative marketing management systems in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Kaznodii, V.
2019SWOT alternative strategies as a marketing policy tool of Bank Alliance JSCDovbush, V.
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
17-жов-2024Взаємодія із стейкхолдерами в індустрії моди як ефективний інструмент інноваційного розвитку університетуОстапенко, Наталія
2014Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільстваРоманенко, О. О.
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
лис-2023Управління соціальним маркетингом в умовах військових дійКирилко, Н. М.