Перегляд зібрання за групою - Теми суспільство споживання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Визначення критеріїв взаємовпливу високої та вуличної моди у формуванні актуального модного образу в індустрії модиЧупріна, Н. В.
2017Критерії формування модних тенденцій та проектних образів масового вжитку в індустрії модиЧупріна, Н. В.
2017Мода як соціальний прояв поп-артуРабошук, К. В.; Чупріна, Н. В.; Шаповал, А. Г.; Гайова, І. Л.
2016Принципи формування актуальних проектних образів 1970-х років та їх вплив на розвиток сучасної індустрії модиЧупріна, Н. В.
гру-2022Тенденції футуризму 1960-х років у сучасному дизайні одягуЧупріна, Наталія; Верета, Даніїл
2016Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії модиЧупріна, Н. В.
2015Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільстваЧупріна, Н. В.