Browsing by Subject інноваційна продукція

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
Jul-2020Eco-friendly innovative packaging in trade logisticsBilovodska, Olena
10-Oct-2019Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative productionBilovodska, Olena
Oct-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
Apr-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
Apr-2020Конкурентоспроможність підприємництва в умовах інноваційно-інвестиційної модернізації економікиДенисенко, М. П.; Юринец, З. В.; Юринец, Р. В.; Кохан, М. О.
Dec-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2017Оптимізація виробничої програми інноваційно-активного підприємстваОсипова, О. І.
Nov-2018Основні напрями підвищення ефективності процесу управління персоналом організаціїБреус, Світлана Василівна; Кириленко, Ірина Володимирівна
2020Оцінка сучасного стану лідируючих підприємств Асоціації "Укрлегпром" та рейтинг їх інноваційного потенціалуПузирьова, П. В.
Dec-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2014Структурно-функціональна складова механізму забезпечння конкурентоспроможності інноваційної продукціїЛободзинська, Т. П.
Oct-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.