Перегляд зібрання за групою - Теми promotion

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 17 із 17
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2021Impact of the pandemic on retail trade in UkraineBrzhozovskyi, T.; Gudkova, N.
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Виставка як ефективний захід спільної презентації промислових товарів і мистецьких творівОвчарек, В. Є.
20-гру-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
чер-2023Напрями підвищення ефективності управлінських рішеньВартанова, О. В.; Баланенко, В. О.
2016Обґрунтування напрямів підвищення продуктивності праціКрахмальова, Н. А.; Касперович, Ю. В.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2023Особливості формування політики просування на міжнародних ринкахЖигалкевич, Ж. М.; Романовська, В. В.
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2016Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створенняСемченкова, О. Р.; Довженко, І. Б.
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
16-чер-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.
2015Інноваційна освітня діяльність на рівні вищого навчального закладуЛойко, В. В.