Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1765
Назва: | Модульне навчання у викладанні іноземної мови як один з інноваційних компонентів навчального процесу у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Модульное обучение в преподавании английского языка как один из инновационных компонентов учебного процесса в высшем учебном заведении Modular Training within the Foreign Language Teaching as One of the Innovative Components of the Educational Process at the Higher Educational Establishment |
Автори: | Гудкова, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | модульное обучение инновационный компонент учебного процесса преподавание иностранного языка высшее учебное заведение модульная программа модульне навчання інноваційний компонент навчального процесу викладання іноземної мови вищий навчальний заклад модульна програма |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Гудкова Н. М. Модульне навчання у викладанні іноземної мови як один з інноваційних компонентів навчального процесу у вищому навчальному закладі / Н. М. Гудкова // Вісник ЖДУ ім. І. Франка. Філологічні науки. — 2016. — Вип. 1 (83). — С. 35-38. |
Source: | Вісник Житомирського державного університету імені І. Франка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу модульного навчання у викладанні іноземної мови у ВНЗ. Проаналізовано витоки виникнення теорії модульного навчання та представлено основні дослідження закордонної та вітчизняної педагогічної науки по цій проблематиці. Окреслено основні етапи модульної системи. Вказано на переваги та недоліки модульної системи навчання. Обґрунтовано доцільність використання модульної програми в оволодінні студентами професійною іншомовною комунікативною компетенцією. Статья посвящена анализу модульного обучения в преподавании иностранного языка в вузе. Проанализированы истоки возникновения теории модульного обучения и представлены основные исследования зарубежной и отечественной науки по данной проблематике. Описаны основные этапы модульной системы. Указаны основные преимущества и недостатки модульной системы обучения. Обоснована целесообразность использования модульной программы в овладении студентами профессиональной иноязычной коммуникативной компетенцией. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1765 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
ISSN: | 2076-6173 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gudkova_2016_P035-038.pdf | 566,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.