Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯворський, Олександр-
dc.contributor.authorПастарнак, Ірина-
dc.contributor.authorЧернявський, Богдан-
dc.date.accessioned2021-07-20T13:43:19Z-
dc.date.available2021-07-20T13:43:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯворський О. Використання поліграфічної продукції у відеодизайні / О. Яворський, І. Пастарнак, Б. Чернявський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 187-189.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18140-
dc.description.abstractПроаналізовано сутність видавництва та визначено його основні функції. Охарактеризовано відеодизайн з точки зору творчої області та зазначені його види діяльності. Зафіксовано структуру роботи над кінопродуктом – напрямом відеодизайну. В ході дослідження проаналізовано сутність та елементи антуражу, як важливої частини предпродакшену, що впливає на кінцевий результат відеопродукту. Виявлено взаємозв’язок видавництва та відеодизайну – результати представлені схематично та у вигляді ілюстрацій.uk
dc.description.abstractThe essence of the publishing house is analyzed and its main functions are determined. The video design from the point of view of creative area is characterized and its kinds of activity are specified. The structure of work on the film product – the direction of video design is fixed. The study analyzes the essence and elements of the entourage, as an important part of the pre-production, which affects the final result of the video product. The relationship between publishing and video design is revealed – the results are presented schematically and in the form of illustrations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвідеодизайнuk
dc.subjectвідеопродуктuk
dc.subjectантуражuk
dc.subjectвидавництвоuk
dc.subjectпродакшнuk
dc.subjectvideo designuk
dc.subjectvideo productuk
dc.subjectentourageuk
dc.subjectpublishing houseuk
dc.subjectproductionuk
dc.titleВикористання поліграфічної продукції у відеодизайніuk
dc.title.alternativeUse of polygraphic products in video designuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorYavorskyi, O.-
local.contributor.altauthorPastarnak, I.-
local.contributor.altauthorCherniavskyi, B.-
local.identifier.doi10.30857/18140-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P187-189.pdf774,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.