Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28295
Назва: Іммерсивне середовище і роль дизайнера у формуванні стратегій розвитку метавсесвіту
Інші назви: Immersive environment and the role of the designer in forming strategies for the development of the metaverse
Автори: Антоненко, Ігор Володимирович
Вишневська, О. В.
Ключові слова: метатворчість
блокчейн
цифрові двійники
BIM-технології
аватари
віддалена активність
meta-creation
blockchain
digital doubles
BIM technologies
avatars
remote activity
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Антоненко І. В. Іммерсивне середовище і роль дизайнера у формуванні стратегій розвитку метавсесвіту / І. В. Антоненко, О. В. Вишневська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): В аспекті поняття метавсесвіту (metaverse) розглянуто роль дизайнера щодо його дослідження у парадигмі метатворчості, у плануванні стійких стратегій його розвитку та у переході до реального міського досвіду, що здійснюється у формуванні цифрових двійників (digital twin).
In terms of the concept of the metaverse, the role of the designer in relation to his research in the paradigm of meta-creation, in the planning of sustainable strategies for its development and in the transition to the real urban experience, which is carried out in the formation of digital doubles, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28295
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P063-066.pdf568,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.