Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28455
Назва: Розробка фірмового стилю українського бренду постільної білизни
Інші назви: Development of the corporate identity for a Ukrainian brand of bed linen
Автори: Омельченко, Г. В.
Мусійчук, Юлія
Ключові слова: фірмовий стиль
бренд
постільна білизна
конкурентна перевага
візуальний елемент
фірмовий колір
ескіз
corporate identity
brand
bed linen
competitive advantage
visual element
corporate color
sketch
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Омельченко Г. В. Розробка фірмового стилю українського бренду постільної білизни / Г. В. Омельченко, Ю. Мусійчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 342-345.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене розробці фірмового стилю для українського бренду постільної білизни з метою позиціонування його на ринку та привертання уваги споживачів. В тезах представлено результати проведених допроєктних досліджень та описано процес створення візуального образу українського бренду Comfortrealm.
The study is devoted to the development of a corporate style for a Ukrainian bed linen brand in order to position it on the market and attract the attention of consumers. Theses present the results of pre-project research and describe the process of creating a visual image of the Ukrainian brand Comfortrealm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28455
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P342-345.pdf633,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.