Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPashkevych, Kalyna-
dc.contributor.authorZhang, Xiaohan-
dc.contributor.authorBiriukova, Yulia-
dc.date.accessioned2024-12-24T20:55:51Z-
dc.date.available2024-12-24T20:55:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPashkevych K. Modern development of identity and advertising for companies in digital age / K. Pashkevych, Zhang Xiaohan, Yu. Biriukova // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 224-226.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28533-
dc.description.abstractThis study starts with the media theory – the profound changes brought by media and extension of media to human sense – to analyze changes in brand identity and advertising in the digital age. On this basis, this study explores the methods and techniques used by enterprises in promoting brand identity and advertising communication. This provides valuable insights for companies looking to adapt to the digital trends and maintain their competitive edges.uk
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню теорії медіа – глибоких змін, які приносять медіа та поширення медіа на людський сенс з метою аналізу змін в ідентичності бренду та рекламі в цифрову епоху. Досліджено методи і прийоми, що використовуються підприємствами при просуванні ідентичності бренду і рекламних комунікаціях. Це дає цінну інформацію для компаній, які прагнуть адаптуватися до цифрових тенденцій і зберегти свої конкурентні переваги.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectmedia theoryuk
dc.subjectbrand identityuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmodern developmentuk
dc.subjectdigital ageuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjecttechniquesuk
dc.subjectтеорія медіаuk
dc.subjectідентичність брендуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectсучасний розвитокuk
dc.subjectцифрова епохаuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectприйомиuk
dc.titleModern development of identity and advertising for companies in digital ageuk
dc.title.alternativeСучасний розвиток ідентичності та реклами компаній в цифрову добуuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorПашкевич, К.-
local.contributor.altauthorЧжан, С.-
local.contributor.altauthorБирюкова, Ю.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P224-226.pdf559,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.