Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПузирьова, Поліна Володимирівна-
dc.contributor.authorБалов, Григорій Юрійович-
dc.date.accessioned2025-02-26T09:02:51Z-
dc.date.available2025-02-26T09:02:51Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationБалов Г. Ю. Розвиток стратегічного маркетингу та його економічна ефективність у міжнародних компаніях : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / Г. Ю. Балов ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. Є. Б. Хаустова. – Київ : КНУТД, 2024. – 108 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28664-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню можливих шляхів розвитку стратегічного маркетингу та його економічній ефективності у міжнародних компаніях. В роботі визначено сутність та основні задачі стратегічного маркетингу. Досліджено стратегічний маркетинг в діяльності міжнародних компаній, а також особливості його формування та функціонування. Визначено методику ефективності використання стратегічного маркетингу у міжнародних компаніях. Досліджено загальну характеристику компанії Coca-Cola, її історичний розвиток та сучасний стан. Проаналізовано розвиток стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola. Проведено оцінку ефективності стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola. Здійснено аналіз управління ризиками та безпекою як елементу підвищення ефективності стратегічного маркетингу в діяльності компанії Coca-Cola. Досліджено комунікаційний аспект інтеграції стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola на міжнародному ринку. Визначено перспективи розвитку маркетингової стратегії компанії Coca-Cola у міжнародному бізнесі.uk
dc.description.abstractThe work is devoted to the study of possible ways of developing strategic marketing and its economic efficiency in international companies. The paper defines the essence and main tasks of strategic marketing. Strategic marketing in the activities of international companies, as well as the peculiarities of its formation and functioning, are studied. The methodology for effective use of strategic marketing in international companies is determined. The general characteristics of the Coca-Cola Company, its historical development and current status are studied. The development of strategic marketing of Coca-Cola is analyzed. The effectiveness of the strategic marketing of Coca-Cola is evaluated. An analysis of risk and security management as an element of increasing the efficiency of strategic marketing in the activities of Coca-Cola is carried out. The communication aspect of integration of the strategic marketing of Coca-Cola Company in the international market is researched. Prospects for the development of the Coca-Cola marketing strategy in international business are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectміжнародні компаніїuk
dc.subjectрозвиток та формуванняuk
dc.subjectуправління ризикамиuk
dc.subjectбезпекаuk
dc.subjectкомунікаційний аспектuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectперспективи розвиткуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.subjectinternational companiesuk
dc.subjectdevelopment and formationuk
dc.subjectrisk managementuk
dc.subjectsecurityuk
dc.subjectcommunication aspectuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectdevelopment prospectsuk
dc.titleРозвиток стратегічного маркетингу та його економічна ефективність у міжнародних компаніяхuk
dc.title.alternativeDevelopment of strategic marketing and its economic efficiency in international companiesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBalov, Н. Yu.-
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКЕМБ-23uk
local.diplom.targetВизначення теоретичних основ та практичних рекомендацій щодо розвитку стратегічного маркетингу та його економічної ефективності у міжнародних компаніях.uk
local.diplom.objectЕфективність стратегічного маркетингу в діяльності компанії Coca-Cola.uk
local.diplom.predmetТеоретичні, науково-методичні та практичні засади щодо підвищення розвитку стратегічного маркетингу та його економічної ефективності у міжнародних компаніях.uk
local.diplom.methodПри дослідженні було використано такі методи: аналіз і синтез; індукція та дедукція; класифікація та систематизація; порівняльний аналіз; емпіричні методи; аналіз статистичних даних про ринки; кейс-стаді; таблично-графічний. Дані методи дозволяють не лише дослідити особливості розвитку стратегічного маркетингу, а й оцінити його вплив на економічні показники міжнародних компаній.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality051 Економікаuk
local.diplom.programКорпоративна економіка та міжнародний бізнесuk
local.contributor.altadvisorPuzyrоva, P. V.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Balov_Puzyrova.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.