Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29132
Назва: Особливості дизайну логотипів вебсайтів інтернет-магазинів України різних товарних категорій
Інші назви: Features of logo design for websites of online stores in Ukraine of various product categories
Автори: Васильєв, Олександр Сергійович
Ключові слова: вебдизайн
вебсайт
логотип
еволюція логотипів
e-commercе
logo
Дата публікації: 2024
Видавництво: Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
Бібліографічний опис: Васильєв О. С. Особливості дизайну логотипів вебсайтів інтернет-магазинів України різних товарних категорій / О. С. Васильєв // Perspectives of contemporary science: theory and practice : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції (14-16.10.2024р., Львів, Україна). – C. 871-875.
Короткий огляд (реферат): Аналіз логотипів українських інтернет-магазинів показав, що в їх загальній кількості понад 99% складають логотипи текстового і комбінованого типів. Систематизація результатів проведеного аналізу показала, що місце розташування і складові дизайну логотипів такі як морфологія, колір і шрифтове рішення залежить від товарної категорії. Визначено типові рішення по кожній товарній категорії та надано їх характеристику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29132
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєв Логотипи України.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.