Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313
Назва: Fashion-брендинг як чинник формування культури споживання
Автори: Фролов, Іван Васильович
Луцкер, Тетяна Валентинівна
Мамченко, Яна Олександрівна
Ключові слова: дизайн одягу
брендинг модної індустрії
авторська колекція одягу та аксесуарів
бренд FROLOV
Дата публікації: 2024
Видавництво: Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Фролов І. В. Fashion-брендинг як чинник формування культури споживання / І. В. Фролов, Т. В. Луцкер, Я. О. Мамченко //Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Гаґенмейстерські читання, м. Кам'янець-Подільський, 1–2 груд. 2023 р. Кам'янець-Подільський, 2024. – С. 143–145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра моди та стилю
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез_Гагенмейстерські читання 2023_72-73.pdf86,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.