Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовбасюк, Д. С.-
dc.contributor.authorНіжнік, А. О.-
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-13T09:56:58Z-
dc.date.available2025-05-13T09:56:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКовбасюк Д. С. Просторова організація освітнього середовища як інструмент емоційного відновлення в умовах кризи / Д. С. Ковбасюк, А. О. Ніжнік, Д. Ю. Косенко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1 . – Київ : КНУТД, 2024. – С. 87–91.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29363-
dc.description.abstractУ статті досліджується роль просторової організації освітнього середовища як інструменту для емоційного та психологічного відновлення дітей в умовах кризових ситуацій, зокрема в умовах воєнного часу. Розглянуто арт-терапію як ефективний метод для розвитку емоційної стійкості та подолання стресових наслідків у дітей. Вивчено можливість інтеграції арт-терапевтичних просторів в освітніх закладах, зокрема через організацію спеціальних зон для творчої експресії, відпочинку та релаксації. Розроблено рекомендації щодо створення простору, що сприяє психологічному комфорту та розвитку дітей, а також підтримує їхнє духовне зростання і самопізнання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectзонування освітніх закладівuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectемоційне відновленняuk
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectвоєнний часuk
dc.subjectдитячий розвитокuk
dc.subjectтерапевтичні просториuk
dc.subjectwartimeuk
dc.subjectzoning of educational institutionsuk
dc.subjectart therapyuk
dc.subjectemotional recoveryuk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjectcrisisuk
dc.subjectchildren's developmentuk
dc.subjecttherapeutic spacesuk
dc.titleПросторова організація освітнього середовища як інструмент емоційного відновлення в умовах кризиuk
dc.title.alternativeSpatial layout of educational environment as an instrument of emotional recovery in a crisisuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKovbasyuk, D. S.-
local.contributor.altauthorNizhnik, A. O.-
local.contributor.altauthorKosenko, D. Yu.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-87-91.pdf630,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.