Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29363
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковбасюк, Д. С. | - |
dc.contributor.author | Ніжнік, А. О. | - |
dc.contributor.author | Косенко, Д. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T09:56:58Z | - |
dc.date.available | 2025-05-13T09:56:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ковбасюк Д. С. Просторова організація освітнього середовища як інструмент емоційного відновлення в умовах кризи / Д. С. Ковбасюк, А. О. Ніжнік, Д. Ю. Косенко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1 . – Київ : КНУТД, 2024. – С. 87–91. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29363 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується роль просторової організації освітнього середовища як інструменту для емоційного та психологічного відновлення дітей в умовах кризових ситуацій, зокрема в умовах воєнного часу. Розглянуто арт-терапію як ефективний метод для розвитку емоційної стійкості та подолання стресових наслідків у дітей. Вивчено можливість інтеграції арт-терапевтичних просторів в освітніх закладах, зокрема через організацію спеціальних зон для творчої експресії, відпочинку та релаксації. Розроблено рекомендації щодо створення простору, що сприяє психологічному комфорту та розвитку дітей, а також підтримує їхнє духовне зростання і самопізнання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | зонування освітніх закладів | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | емоційне відновлення | uk |
dc.subject | психологічна підтримка | uk |
dc.subject | криза | uk |
dc.subject | воєнний час | uk |
dc.subject | дитячий розвиток | uk |
dc.subject | терапевтичні простори | uk |
dc.subject | wartime | uk |
dc.subject | zoning of educational institutions | uk |
dc.subject | art therapy | uk |
dc.subject | emotional recovery | uk |
dc.subject | psychological support | uk |
dc.subject | crisis | uk |
dc.subject | children's development | uk |
dc.subject | therapeutic spaces | uk |
dc.title | Просторова організація освітнього середовища як інструмент емоційного відновлення в умовах кризи | uk |
dc.title.alternative | Spatial layout of educational environment as an instrument of emotional recovery in a crisis | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Kovbasyuk, D. S. | - |
local.contributor.altauthor | Nizhnik, A. O. | - |
local.contributor.altauthor | Kosenko, D. Yu. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2024-11-15 | - |
local.conference.name | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-87-91.pdf | 630,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.