Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29401
Назва: Роль презентації продукту у мультимедійному дизайні
Автори: Шепель, Денис
Хиневич, Руслана
Ключові слова: мультимедійна презентація
візуальне сприйняття
медіаформат
інтерактивність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Шепель Д. Роль презентації продукту у мультимедійному дизайні / Д. Шепель, Р. Хиневич // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2024 : Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 26-27 вересня 2024 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, -2024. - С. 403-405.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто роль презентації продукту в мультимедійному дизайні у сучасному бізнес-середовищі. Проаналізовано ключові аспекти мультимедійного дизайну та фактори ефективності презентації продукту. Виявлено важливість балансу між естетикою та функціональністю. Зроблено висновок про необхідність інвестування в якісний мультимедійний дизайн як елемент успішної маркетингової стратегії в умовах зростаючої ринкової конкуренції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29401
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРОДУКТУ У МУЛЬТИМЕДІЙНОМУ ДИЗАЙНІ_2024.pdf392,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.