Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКугай, Ксенія Борисівна-
dc.date.accessioned2025-05-22T07:59:23Z-
dc.date.available2025-05-22T07:59:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКугай К. Б. Особливості реалізації провідних принципів індивідуального і персоналізованого підходів в іншомовній підготовці студентів комп’ютерних спеціальностей / К. Б. Кугай // Педагогічна Академія: наукові записки. – К., 2025. – № 16.uk
dc.identifier.issn2786-9458uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29471-
dc.description.abstractМета статті полягає в аналізі теоретичних засад та практичних аспектів персоналізації та індивідуалізації навчання іноземних мов для розроблення ефективної моделі, яка б забезпечила якісну іншомовну підготовку студентів комп’ютерних спеціальностей. Особливу увагу приділено визначенню особливостей застосування цих підходів в контексті сучасних освітніх викликів, зокрема інтеграції технічного контенту, упровадження цифрових технологій та адаптацію до змішаного й дистанційного навчання. Для проведення дослідження було використано комплекс методів, котрий забезпечив усебічний аналіз проблеми. Метод систематичного аналізу наукової літератури дозволив виявити сучасні тенденції в галузі персоналізації та індивідуалізації навчання. Аналіз власного педагогічного досвіду дав змогу визначити особливості реалізації зазначених підходів в іншомовній підготовці студентів комп’ютерних спеціальностей. Синтез отриманих даних забезпечив формування цілісного уявлення про досліджувану проблему та дозволив сформулювати обґрунтовані висновки. Результати дослідження демонструють, що індивідуалізація орієнтована на адаптацію освітнього процесу до потреб суб’єктів навчання через діяльність педагогічного працівника, тоді як персоналізація передбачає активну роль суб’єкта навчання, який самостійно управляє власною освітньою діяльністю. Визначено три ключові аспекти ефективної іншомовної підготовки студентів комп’ютерних спеціальностей: урахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти, професійна спрямованість навчального матеріалу та інтеграція сучасних освітніх технологій, зокрема гейміфікації та адаптивних платформ. Висновки свідчать про важливість збалансованого підходу до персоналізації та індивідуалізації навчання іноземних мов студентів комп’ютерних спеціальностей. Це забезпечує розвиток професійно орієнтованих мовленнєвих компетентностей, сприяє інтеграції здобувачів освіти у міжнародне професійне середовище та підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку працuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіндивідуалізоване навчанняuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectкомп’ютерні наукиuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectперсоналізований підхідuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectстратегії навчанняuk
dc.titleОсобливості реалізації провідних принципів індивідуального і персоналізованого підходів в іншомовній підготовці студентів комп’ютерних спеціальностейuk
dc.title.alternativePeculiarities of Implementing the Leading Principles of Individual and Personalized Approaches in Foreign Language Training for Computer Specialties’ Studentsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKugai, Kseniia-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceПедагогічна Академія: наукові запискиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.5281/zenodo.15172948uk
local.identifier.urihttps://zenodo.org/records/15172948uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kugay-Stattia1.pdf192,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.