Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29556
Назва: Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку України
Інші назви: Toolkit for the Formation of a Marketing Strategy for the Development of a Company of Distributors on the Market of Ukraine
Автори: Євсейцева, Олена Сергіївна
Толчінін-Бурунський, Євгеній С.
Ключові слова: маркетингова стратегія
дистриб’ютори
ринкове середовище
посередники
канали збуту
замовники
фінансова стійкість
чистий дохід
продуктивність витрат
marketing strategy
distributors
market environment
intermediaries
sales channels
customers
financial sustainability
net income
cost performance
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку України / О. С. Євсейцева, Є. С. Толчінін-Бурунський // Актуальні проблеми економіки. – 2024. – № 9(279). – С. 28–38.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку України та акцентовано увагу на комплексному підході до аналізу та оптимізації діяльності компаній у цьому сегменті. Інструментарій включає методи та моделі, що дозволяють оцінити ринкові можливості, конкурентне середовище, споживчий попит, а також фінансові показники, такі як витрати на збут та коефіцієнт фінансової стійкості. Завдяки цьому інструментарію компанії можуть розробляти ефективні маркетингові стратегії, що сприяють зміцненню їх позицій на ринку, підвищенню прибутковості та забезпеченню стійкого розвитку в умовах конкуренції. Запропонований інструментарій адаптовано в діяльності вітчизняного підприємства.
The article offers a toolkit for forming a marketing strategy for the development of a distributor company on the market of Ukraine and focuses on a comprehensive approach to the analysis and optimization of the activities of companies in this segment. The toolkit includes methods and models to assess market opportunities, competitive environment, consumer demand, as well as financial indicators such as cost of sales and leverage ratio. Thanks to this toolkit, companies can develop effective marketing strategies that contribute to strengthening their positions on the market, increasing profitability and ensuring sustainable development in competitive conditions. The proposed toolkit is adapted to the activities of the domestic enterprise.
DOI: 10.32752/1993-6788-2024-1-279-28-38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29556
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ievseitseva_2024_28_38.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.