Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатрак, Вадим Станіславович-
dc.contributor.authorКсензова, Євгенія Тарасівна-
dc.date.accessioned2025-05-28T11:50:26Z-
dc.date.available2025-05-28T11:50:26Z-
dc.date.issued2024-06-03-
dc.identifier.citationБатрак В. С. Фото та відео як інструменти брендування та маркетингу / В. С. Батрак, Є. Т. Ксензова // Current challenges of science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. - 2024. P. - 401-405.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594-
dc.description.abstractУ епоху цифрових технологій, коли концентрація уваги стає все меншою, захопити й утримати інтерес аудиторії стало складним завданням. Щоб виділятися серед шуму, бренди повинні розповідати захоплюючі історії, які резонують з їхнім цільовим ринком. Саме тут фотографія та відеопродукція відіграють вирішальну роль у ефективній передачі повідомлень, які хотів передати бренд.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherMDPC Publishing, Berlin, Germanyuk
dc.subjectсинглuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectальбомна обкладинкаuk
dc.subjectтенденціяuk
dc.subjectаудиторіяuk
dc.subjectфешн фотографіяuk
dc.titleФото та відео як інструменти брендування та маркетингуuk
dc.title.alternativePhotos and video as branding and marketing toolsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVadym, Batrak-
local.contributor.altauthorKsenzova, Evheniіa-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.conference.locationBerlin, Germanyuk
local.conference.date2024-06-03-
local.conference.nameThe 10th International scientific and practical conference “Current challenges of science and education”uk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.