Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, В. Ф.-
dc.contributor.authorРомат, Є. В.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.editorІванов, В. Ф.-
dc.contributor.editorРомат, Є. В.-
dc.date.accessioned2025-05-29T08:15:55Z-
dc.date.available2025-05-29T08:15:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Бренд-комунікації: сучасні виміри : монографія / В. Ф. Іванов, Є. В. Ромат, О. С. Євсейцева [та ін.] ; за ред. В. Ф. Іванова, Є. В. Ромата. – Київ : Студцентр, 2023. – 200 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-7530-61-7uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29605-
dc.description.abstractКолективна монографія містить результати досліджень провідних вчених і спеціалістів України, Польщі та США, присвячених розвитку теоретичних положень і практики використання засобів та інструментів бренд-комунікацій. Зокрема, розглянуті сучасні тенденції розвитку цього напряму маркетингових комунікацій, специфічні особливості реалізації бренд-комунікацій у конкретних сферах їх застосування, сучасні технології та інструменти. Монографія розрахована на широке коло науковців і практиків бренд-менеджменту, керівників компаній, а також читачів, які займаються проблемами розвитку та практичної реалізації брендингових комунікацій в різних царинах людської діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСтудцентрuk
dc.subjectбренд-комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectкейсuk
dc.subjectребрендингuk
dc.titleБренд-комунікаціїuk
dc.typeMonographuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Yevseitseva_88.pdf3,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.