Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцик, Богдан Олександрович-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина Лівіанівна-
dc.contributor.authorГерасименко, Олена Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛюклян, Надія Романівна-
dc.date.accessioned2025-05-29T09:44:39Z-
dc.date.available2025-05-29T09:44:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПроцик Б. О. Напрями використання цифрового одягу в сучасній фешн-індустрії / Б. О. Процик, К. Л. Пашкевич, О. Д. Герасименко, Н. Р. Люклян // Український мистецтвознавчий дискурс. - 2023. - № 6. - С. 73–81.uk
dc.identifier.issn2786-5886uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29632-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання цифрового одягу, на прикладі провідних компаній у цій галузі, таких як The Fabricant, DRESSX, Carling, Auroboros, FINCH та ін. Кожна з наведених компаній вирізняється інноваційним підходом та внеском у сферу дизайну одягу. The Fabricant виступає піонером у сфері цифрової моди, спеціалізуючись на фотореалістичному 3D-дизайні та анімації. DRESSX, як перший онлайн магазин цифрового одягу, відкриває нові можливості для електронної комерції та персоналізації вір туальних гардеробів. Бренд Carling цифровою колекцією Neo-EX підсилює ідею індивідуалізації через персо налізацію цифрового одягу. Auroboros, в свою чергу, досліджує екологічні аспекти цифрового одягу та впроваджує у свої технології відновлювальні матеріали. Українські компанії FINCH і FFFACE додають свою унікальність у фешн-індустрію, використовуючи технології віртуальної реальності. У статті розглянуто та визначено ключові етапи створення цифрового одягу, починаючи від розробки концепції та завершуючи приміркою віртуальних моделей, що дозволяє виявити не лише технічні та дизайнерські завдання, але й визначити найбільш оптимальні та ефективні методи на кожному етапі творчого процесу. Результати дослідження надають практичну цінність, оскільки вони слугують основою для вдосконалення сучасних технологій у галузі дизайну одягу. Крім того, результати дослідження визначають перспективи використання цифрового одягу в індустрії моди, вказуючи на потенційні напрями розвитку та інновації. Сучасні технології відкривають нові можливості для дизайнерів та виробників, дозволяючи їм експериментувати з формами, кольорами та текстурами в цифровому просторі. Однак, для успішного впровадження цифрового одягу в індустрію моди, важливо продовжувати досліджувати та вдосконалювати технології, враховуючи не лише естетичні аспекти, але й економічну та екологічну стійкість.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцифровий одягuk
dc.subjectвіртуальний одягuk
dc.subjectAR- та VR-реальністьuk
dc.subjectфешн-індустріяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectаватариuk
dc.titleНапрями використання цифрового одягу в сучасній фешн-індустріїuk
dc.title.alternativeWays of the use of digital clothing in the modern fashion industryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorProtsyk, Bogdan-
local.contributor.altauthorPashkevych, Kalyna-
local.contributor.altauthorGerasymenko, Olena-
local.contributor.altauthorLiuklian, Nadiia-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceУкраїнський мистецтвознавчий дискурсuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.32782/uad.2023.6.9uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195-387-1-10-20240311.pdf446,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.