Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрел, А. М.-
dc.contributor.authorРабчук, С.В.-
dc.date.accessioned2025-05-29T18:50:24Z-
dc.date.available2025-05-29T18:50:24Z-
dc.date.issued2025-04-03-
dc.identifier.citationОрел А. М. Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовища / А. М. Орел, С. А. Рабчук // Інвестиції: практика та досвід. - 2025. - № 7. - С. 60-65.uk
dc.identifier.issn2306-6814uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29714-
dc.description.abstractУ сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації бізнесу ефективний розвиток підприємницького середовища потребує нових підходів до організації економічної діяльності. Одним із ключових механізмів підвищення конкурентоспроможності та інноваційного потенціалу є кластерна концепція, яка передбачає об'єднання підприємств, наукових установ, органів влади та інших зацікавлених сторін у рамках єдиної мережевої структури. Стаття присвячена дослідженню теоретичних основ кластерної концепції бізнес-середовища та аналізу основних підходів до її формування. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку кластерних ініціатив, що дозволяє визначити ключові фактори успішного формування кластерних структур. Результати дослідження свідчать, що впровадження кластерного підходу сприяє активізації підприємницької діяльності, розвитку регіональної економіки, підвищенню рівня інноваційності та технологічного оновлення виробництва. Запропоновано рекомендації щодо створення та підтримки кластерних ініціативuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкластерна концепціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectрегіональні кластериuk
dc.subjectекономічний розвитокuk
dc.subjectпідприємницька екосистемаuk
dc.subjectбізнес-середовищеuk
dc.titleОснови та формування кластерної концепції бізнес-середовищаuk
dc.title.alternativeFundamentals and formation of the cluster concept of the business environmentuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOrel, Anna-
local.contributor.altauthorRabchuk, S. A.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнвестиції: практика та досвідuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32702/2306-6814.2025.7.60uk
local.identifier.urihttps://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/6087uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+7-2025_St9 (1).pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.