Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShikovets, Kateryna-
dc.contributor.authorKvita, Halyna-
dc.contributor.authorSavochenko, Maria-
dc.date.accessioned2025-05-30T09:09:26Z-
dc.date.available2025-05-30T09:09:26Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationShikovets K. Market research of the Ukrainian sweets market / K. Shikovets, Н. Kvita, M. Savochenko // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2024. – № 3(44). – С. 86–91.uk
dc.identifier.issn2518-1971(Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29720-
dc.description.abstractThe article conducts a market research of the Ukrainian sweets market. The research used the capabilities of MS Excel software tools and made a forecast of exports and imports of sweets in Ukraine. It has been determined that one of the most important factors affecting the price of confectionery is the dollar exchange rate. Since its fluctuations can lead to an increase or decrease in the price of products. Correlation studies have been carried out and it has been determined that the change in the dollar exchange rate has a small impact on the price of sugar. Swing charts have been built to assess the dynamics of changes in the dollar and sugar prices for the period 2021–2024. Also, current trends in the sweets market have been identified, namely: increased demand for natural products and vegan alternatives; changing tastes, preference for exotic products; digitalization, which makes sweets look Instagrammable; online sales.uk
dc.description.abstractВ статті проведено маркетингове дослідження ринку солодощів України. Тобто, визначено основні поняття та принципи, описано мету дослідження, проаналізовано структуру ринку солодощів України, визначено споживчий попит, виявлено аналіз актуальних тенденцій, досліджено конкурентне середовище, та виявлено перспективи розвитку. Зазначено, що маркетингові дослідження є важливим інструментом для успішної стратегії розвитку бізнесу, оскільки вони дозволяють збирати та аналізувати інформацію, необхідну для ефективної взаємодії з аудиторією. При проведенні маркетингових досліджень важливим етапом є збір інформації та прийняття правильних управлінських рішень, в результаті якого є можливість отримати необхідні дані для ефективного розв’язування бізнес завдань. Особливостями маркетингового дослідження є цільова аудиторія та динамічний характер, що є дуже важливим в епоху прогресуючих технологій та частими змінами на ринку. Для проведення маркетингового дослідження використано можливості інструментів програмного засобу MS Excel та виконано прогноз експорт та імпорт солодощів в Україні. Визначено, що одним з найважливіших факторів які впливають на ціну кондитерських виробів є курс долара. Його коливання можуть призвести до збільшення або зменшення ціни на продукцію. Це можуть бути як інгредієнти: цукор, какао-боби, сухофрукти, готові ввезені солодощі, так і вітчизняні вироби. Проведено кореляційних аналіз із використанням пакету аналізу даних у MS Excel, та визначено, що не дуже великий вплив на ціну цукру має зміна курсу долара. Побудовано графіки розмаху, що дозволяють оцінити динаміку зміни курсу долара та цін на цукор за період 2021-2024рр. Також, визначені сучасні тренди на ринку солодощів, а саме: збільшення попиту на натуральні вироби та веганські альтернативи; зміна смаків, перевага надається екзотичним продуктам; цифровізація, через яку солодощі мають виглядати інстаграмно; онлайн-продажі. Тому, щоб конкурувати на ринку кондитерських виробів в Україні необхідно проводити маркетингові дослідження та включати маркетинг у виробничу та збутову діяльність підприємств.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectкореляційний аналізuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок солодощів Україниuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectcorrelation analysisuk
dc.subjectUkrainian sweets marketuk
dc.titleMarket research of the Ukrainian sweets marketuk
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження ринку солодощівuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorШіковець, К. О.-
local.contributor.altauthorКвіта, Г. М.-
local.contributor.altauthorСавоченко, М. В.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/easterneurope.44-14uk
local.identifier.urihttps://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/44_2024/15.pdfuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квіта_Стаття.pdf781,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.