Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30537
Назва: Особливості перекладу українською мовою слоганів рекламних текстів
Автори: Тесленко, А. Д.
Бойко, Я. В.
Дата публікації: 11-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Тесленко А. Д. Особливості перекладу українською мовою слоганів рекламних текстів / А. Д. Тесленко, Я. В. Бойко // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей X Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2025 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 299-301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30537
Розташовується у зібраннях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Всеукр_Конф_збірник_тез_2025 (1)-299-301.pdf284,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.