Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFedorenko, Svitlana-
dc.contributor.authorMirra, Carl-
dc.date.accessioned2025-08-27T08:30:16Z-
dc.date.available2025-08-27T08:30:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFedorenko S. Civic Engagement in Forming the Solidarity Generation of Modern Students / S. Fedorenko, C. Mirra // Theoretical and Methodical Problems of Children and Youth Education. - 2024. - № 28 (2). - Р. 213-221.uk
dc.identifier.issn2308-3778uk
dc.identifier.issn2411-0361uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30838-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу специфіки громадянської залученості вихованні покоління солідарності студентів університету. Метою статті було дослідити особливості громадянської активності у вихованні солідарного покоління студентів університету. Загальними завданнями для досягнення поставленої мети були: 1) вивчити та визначити сутність поняття «генерація солідарності»; 2) висвітлити поняття солідарності як педагогічної категорії; 3) проаналізувати громадянську активність як ефективний метод міжособистісної взаємодії у формуванні солідарної генерації студентів. У роботі використано такі теоретичні методи: аналізу та синтезу – для формулювання вихідних положень статті; вивчення та систематизація першоджерел з досліджуваного питання. Висвітлено сутність поняття «покоління солідарності». Розглянуто поняття солідарності як педагогічної категорії, що охоплює взаємодію, дружні наміри й морально-етичні зобов’язання. Сучасне покоління студентів, назване поколінням солідарності, вирізняє глибока турбота один про одного, взаємопов’язаність у сучасному мінливому взаємозалежному світі та прагнення до спільної мети, єдності й соціальної справедливості. Проаналізовано громадянську залученість як ефективний метод міжособистісної взаємодії у формуванні покоління солідарності сучасних студентів. Громадянська залученість студентів розглядається як їхня активна й упевнена участь у діяльності громад на місцевому, державному та глобальному рівнях задля загального суспільного блага загалом та розвитку солідарних взаємин зокрема. Громадська залученість передбачає громадянські та/або політичні дій, контекстуалізовані в різних середовищах (наприклад, університетському кампусі чи громаді, на національному чи глобальному рівнях, офлайн та онлайн), спонукаючи молодих людей – представників покоління солідарності – до подальшої активної участі в житті громади, держави тощо, розширює їхні знання про певну громаду та її проблеми, робить їх більш толерантними й чуйними до інших людей. У цьому контексті солідарність стає необхідністю розвитку ефективної суб’єкт-суб’єктної взаємодії в сучасній вищій школі, базуючись на комплексному поєднанні таких понять, як спільні інтереси, взаємопов’язаність, одностайність, взаємозалежність, спільна відповідальність, передбачаючи об’єднання ресурсів і можливостей усіх суб’єктів для досягнення спільних цілей за збереження інтересів кожного суб’єкта в балансі із суспільними інтересами.uk
dc.description.abstractThe paper focuses on the theoretical analysis of the specifics of civic engagement in educating the solidarity generation of university students. The purpose of the article is to explore the features of civic engagement in fostering a generation of university students grounded in solidarity. The general objectives for achieving this aim were: 1) to study and identify the essence of the notion “solidarity generation”; 2) to highlight the concept of solidarity as a pedagogical category; 3) to analyze civic engagement as an effective method of interpersonal interaction in forming the solidarity generation of students. The study employed the following theoretical methods: analysis and synthesis to formulate the foundational propositions of the article; and examination and systematization of primary sources on the topic under study. The essence of the notion “solidarity generation” is highlighted. The concept of solidarity as a pedagogical category, which encompasses interaction, friendly intentions, and moral and ethical obligations, is covered. The modern generation of students is considered to be the solidarity generation, encouraged by their deep concern for each other, their interconnectedness in today’s changing, interdependent world, and their striving for a common goal: unity and social justice. The civic engagement as an effective method of interpersonal interaction in forming the solidarity generation of students is analyzed. Civic engagement of students is viewed as their active and confident involvement in the activities of communities at the local, state and global levels for the general public benefit as a whole and for the development of solidary relationships in particular. Civic engagement refers to civic and/or political actions contextualized in different settings (e.g., campus or community, national or global, and online), encouraging young people, representatives of the solidarity generation, to further proactive participation in the life of the community, the state, etc., increases their knowledge about a certain community and its problems, makes them more tolerant and sympathetic to others. In this context, solidarity becomes a need for the development of effective subject-to-subject interaction in today’s higher education, and it is based on the unification of such concepts as common interests, interconnectedness, unanimity, interdependence, joint responsibility, providing for the pooling of resources and opportunities for all actors to achieve common goals while maintaining the interests of each and every subject in balance with public interests.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectгромадянська залученістьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectсолідарністьuk
dc.subjectпроактивна поведінкаuk
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk
dc.subjectпокоління солідарностіuk
dc.titleCivic Engagement in Forming the Solidarity Generation of Modern Studentsuk
dc.title.alternativeГромадянська залученість у формуванні покоління солідарності сучасних студентівuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorФедоренко, Світлана-
local.contributor.altauthorМірра, Карл-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceTheoretical and Methodical Problems of Children and Youth Educationuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.32405/2308-3778-2024-28-2-213-221uk
local.identifier.urihttps://ojs.ipv.org.ua/index.php/journal/article/view/152/167uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feforenko S., Mirra C._2024.pdf590,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.