Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30858
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапон-Байда, Людмила Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-28T09:43:42Z | - |
dc.date.available | 2025-08-28T09:43:42Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-09 | - |
dc.identifier.citation | Гапон-Байда Л. В. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи» : збір. матер. м. Глухів, 9.05.2024 р. – Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. – С. 45-47. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30858 | - |
dc.description.abstract | Аналіз ПРН, закладених в освітній стандарт спеціальності 023 та додаткових програмних результаів навчання, внесених ЗВО, показав, що технологічна складова значно домінує у всіх досліджених вишах у межах 1.48–1.94; наукова – навпаки має низькі показники на рівні 0.75–0.90. Корекції викладачів КНУТД, ЛНАМ через зміст силабусів вплинули на зростання технологічної (на рівні 1.82–1.92) та наукової (1.12–1.14) складової відносно творчої, а викладачів КДАДПМД – навпаки погіршили. Отже, за рахунок внесення змін у зміст освітніх компонентів університети можуть суттєво впливати на розподіл впливу ПРН між трьома аспектами проєктної компетентності здобувачів освіти спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація та досягнути рівномірного їх розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Глухівський НПУ ім. О. Довженка | uk |
dc.subject | освітні стандарти | uk |
dc.subject | програмні результати навчання | uk |
dc.subject | технологічна складова | uk |
dc.subject | творча складова | uk |
dc.subject | наукова складова | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | освітні компоненти | uk |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk |
dc.subject | дкоративне мистецтво | uk |
dc.subject | реставрація | uk |
dc.title | Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the content of educational programs of speciality 023 fine arts, decorative arts, restoration | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Hapon-Baida, Liudmyla V | - |
local.contributor.altauthor | Derkach, Tetiana M | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.subject.faculty | Факультет мистецтв і моди | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.conference.location | Глухів, Глухівський НПУ ім. О. Довженка | uk |
local.conference.date | 2024-05-09 | - |
local.conference.name | Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zbirnyk materialiv Tehnol osv Hlukhiv 2024_зміст_45_47.pdf | Основна стаття | 787,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.