Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31148
Назва: Analysis of youth's aesthetic preferences for packaging design under the influence of new media
Автори: Huang, Shanshan
Yatsenko, Maryna
Ключові слова: Interactive Design
New Media Environment
Youth Aesthetic Preferences
Packaging Design Trends
Packaging Design Trends
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Huang S. Analysis of youth's aesthetic preferences for packaging design under the influence of new media / S. Huang, M. Yatsenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 151-154.
Короткий огляд (реферат): The article examines the analysis of the aesthetic preferences of young people regarding packaging design in the new media environment, drawing on innovative developments in the field of packaging design. Analyzing young people's consumption habits, aesthetic trends, and packaging design characteristics in the new media environment, reveals their aesthetic preferences. Under the new media environment, young people's preferences for packaging design show diversification and personalization. They increasingly value interactive packaging design experiences, expecting emotional communication with brands and the inheritance of traditional culture through packaging. Future packaging design should focus on new media integration, utilizing digital technology to enhance design interactivity and fun.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31148
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-151-154.pdf577,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.