Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31271Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Слівінська, Аліна | - |
| dc.contributor.author | Мороз, Мар’я | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-01T07:20:29Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-01T07:20:29Z | - |
| dc.date.issued | 2025-04-04 | - |
| dc.identifier.citation | Слівінська А. Наративний дизайн у сучасній ігровій індустрії / А. Слівінська, М. Мороз // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 348-349. | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31271 | - |
| dc.description.abstract | Стаття розкриває розуміння особливостей наративного дизайну, його ролі та призначення у створенні відеоігор. На основі аналізу відеогри «Red Dead Redemption 2 (Rockstar 2018)» виокремлено основні напрямки і прийоми створення наративного дизайн-проекту. | uk |
| dc.language.iso | uk | uk |
| dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
| dc.subject | нарративний дизайн | uk |
| dc.subject | сторітелінг | uk |
| dc.subject | геймдизайн | uk |
| dc.subject | дизайн персонажа | uk |
| dc.subject | візуалізація | uk |
| dc.subject | ігрова індустрія | uk |
| dc.title | Наративний дизайн у сучасній ігровій індустрії | uk |
| dc.type | Thesis | uk |
| local.conference.location | Київ | - |
| local.conference.date | 2025-04-04 | - |
| local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Том 2_2025-348-349.pdf | 551,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.