Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезугла, Руслана-
dc.contributor.authorОсадчук, Юлія-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:32:01Z-
dc.date.available2025-10-03T12:32:01Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБезугла Р. Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka» / Р. Безугла, Ю. Осадчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 296-297.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз використання типографіки в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу. Виявлено, що в логотипах сучасних брендів переважають нестандартні шрифти та типографічні рішення, що дозволяє вплинути на цільову аудиторію та підкреслити індивідуальність та впізнаваність бренду.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleТипографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka»uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-296-297.pdf566,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.