Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChubotina, Iryna-
dc.contributor.authorQiu, Yuqing-
dc.date.accessioned2025-10-06T08:49:34Z-
dc.date.available2025-10-06T08:49:34Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationChubotina I. Corporate souvenir design: best practices and development trends / I. Chubotina, Y. Qiu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 201-202.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350-
dc.description.abstractThe paper examines the significance of corporate souvenir design, the importance of corporate style and its elements for strengthening the company's image and defining its cultural identity. It explores how best to combine various advertising elements in souvenir design.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectMaterial connotationsuk
dc.subjectGraphic designuk
dc.subjectCompany souvenirsuk
dc.subjectShapeuk
dc.subjectLogo designuk
dc.titleCorporate souvenir design: best practices and development trendsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-201-202.pdf373,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.