Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32102
Назва: Вплив соціальних платформ на розвиток індустрії гостинності.
Інші назви: The impact of social platforms on the development of the hospitality industry
Автори: Семенюк, Лариса Леонтіївна
Ключові слова: цифрова інфраструктура
соціальні платформи
соціальні мережі
індустрія гостинності
Дата публікації: 14-лис-2025
Видавництво: Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Бібліографічний опис: Семенюк Л. Вплив соціальних платформ на розвиток індустрії гостинності / Л. Семенюк // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. (13–14 листопада 2025 року, м. Львів).- Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2025. - С.107-110.
Короткий огляд (реферат): В умовах цифровізації індустрія гостинності зазнає глибоких трансформацій, що проявляються у зростанні ролі цифрових технологій, автоматизації бізнес-процесів та активному використанні соціальних мереж як каналу комунікації з клієнтами. Соціальні платформи перетворилися на потужний інструмент маркетингових комунікацій, який забезпечує формування позитивного іміджу бренду, залучення нових споживачів, підвищення рівня їхньої лояльності та оперативне поширення інформації про заклади
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32102
Faculty: Факультет культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник СТРІГ_2025 (1).pdf5,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.