Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсик, С. П.uk
dc.contributor.authorКолтонюк, Т. С.uk
dc.date.accessioned2016-12-27T08:21:41Z-
dc.date.available2016-12-27T08:21:41Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationУсик С. П. Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків України [Текст] / С. П. Усик, Т. С. Колтонюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 4 (66). - C. 213-216.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490-
dc.description.abstractУ статті визначено ставлення споживачів до виведення на ринок соків товарів-новинок. Виявлено основні фактори, що впливають на споживацький вибір, смакові уподобання, найзручнішу упаковку, найефективніші елементи маркетингових комунікацій та бажані місця купівлі для даного товару.uk
dc.description.abstractВ статье определено отношение потребителей к выводу на рынок соков товаров-новинок. Выявлены основные факторы, влияющие на потребительский выбор, вкусовые предпочтения, удобную упаковку, эффективные элементы маркетинговых коммуникаций и желаемые места покупки для данного товара.ru
dc.description.abstractThe article defines the attitude of consumers to the launch of new products to the juice market. The main factors influencing consumer choice, taste preferences, convenient packaging, the most effective elements of marketing communications and preferred purchase place of this product are considered.en
dc.languageuk
dc.subjectconsumeren
dc.subjectjuicesen
dc.subjectproducten
dc.subjectinnovationen
dc.subjecttasteen
dc.subjectпотребительru
dc.subjectсокиru
dc.subjectтоварru
dc.subjectновинкаru
dc.subjectвкусru
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectсокиuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectновинкаuk
dc.subjectсмакuk
dc.titleДослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorUsyk, S. P.en
local.contributor.altauthorKoltonyuk, T. S.en
local.contributor.altauthorУсик, С. П.ru
local.contributor.altauthorКолтонюк, Т. С.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (66)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V66_P213-216.pdf225,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.