Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1001] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 381 до 400 з 1001
Дата випускуНазваАвтор(и)
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
бер-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Методологія аналізу ефективності маркетингової діяльності на підприємствіДяченко, Д.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Сутність стратегічного маркетингового планування та його роль в управлінні підприємствомПархомчук, О.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Маркетингові комунікації у ресторанному бізнесіЖежук, Ю.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Особливості тенденцій конкурентоспроможності товарів та послуг у сфері рекламного бізнесуКременчук, А.; Євсейцева, О. С.
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2020Діджиталізація фінансового секторуПономаренко, Ігор Віталійович; Рудюк, Л. В.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
вер-2020Використання Data Science для оцінювання ризиківЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
2020Socio-entrepreneurial approach in higher education institutions on the example of inclusive educationGryshchenko, Ivan; Yatsenko, V.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 381 до 400 з 1001