Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1003] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 501 до 520 з 1003
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
жов-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
жов-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
вер-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
сер-2019The marketing channel structure: A case of chemical industry companyBilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Syhyda, Liubov O.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.
2019Особливості функціонування малого бізнесу у сфері надання освітніх послугПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К.
2019Особливості використання інтернет-маркетингу ЗВОЧубукова, О. Ю.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Економіко-математичне моделювання діяльності малих підприємствПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 501 до 520 з 1003