Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1005] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 1005
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
гру-2018Організація обліку, аналізу та аудиту товарів ТОВ "ІМПРЕЗА ПОЛІСЕРВІС"Пономаренко, Ігор Віталійович; Шупта, Анна Ігорівна
жов-2018Впровадження системного маркетингу у діяльність компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
гру-2018Аналіз трудового потенціалу УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
гру-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
жов-2018Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Губань, Катерина Федорівна
жов-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Д. Ю.
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
лип-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Innovative development model of institutions of higher education in the system of strategic priorities of competitiveness managementTarasenko, I. O.; Verhun, Antonina; Bondarchuk, Julia; Tarasenko, O. S.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 1005