Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [993] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 993
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2015Планування рекламної діяльності на підприємствіЯренко, А. В.; Марченко, О. А.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2024Government 5.0 як основа ефективності державно-приватних партнерств у період повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Б. С.; Дугуд, М.; Вартанова, О. В.; Власюк, Т. М.; Діденко, Р. В.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Рубан, Дмитро Олександрович; Сагайдак, М. П.; Хмурова, В. В.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.; Чернявська, О. Д.; Шкода, М. С.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 993