Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1005] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 621 до 640 з 1005
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2018Вплив економічних факторів на рівень розвитку вищої освіти у регіонах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2018Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
2018Захист інформації в закладах освіти у сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
лют-2018Порівняльний аналіз молодіжного ринку праці в Україні та країнах ЄСПономаренко, Ігор Віталійович
лют-2018Аналіз молодіжного ринку праці УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович
сер-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Теорія матричних ігор в економіціКвіта, Г. М.; Головачов, І. А.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послугПодольна, В. В.; Курасова, О. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Інноваційна діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК УкраїниДіденко, Є. О.; Павленко, А. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2018Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Сиволап, Ю. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 621 до 640 з 1005