Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1005] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 661 до 680 з 1005
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності підприємстваРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2017Загроза штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Служалий, В. Р.
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2017Особливості обробки та аналізу інформації з соціальних мережПономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Н. В.
2017Використання підходів Data Mining для вдосконалення бізнес-процесів промислового підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Неділько, М. В.
2017Сутність та особливості використання HadoopПономаренко, Ігор Віталійович; Дикий, В. С.
2017Використання технологій розпізнавання обличчяПономаренко, Ігор Віталійович; Данченко, Я. О.
2017Практика використання штучного інтелекту у сучасних умовахІванченко, Н. О.; Гугля, В. Ю.
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
2017Перспективи запровадження machine learning в економікуПономаренко, Ігор Віталійович; Безсмертна, Ю. С.
2017Партизанський маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Щур, К. А.
2017Івент-маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шевченко, Л. В.
2017Бенчмаркінг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шайнюк, І. В.
2017Інтернет-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Федінчик, О. О.
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Мультисенсорний брендингПономаренко, Ігор Віталійович; Бабій, К. О.
2017Організація збуту на промисловому підприємствіЧубукова, О. Ю.; Шнітко, Є. С.
2017Канали розподілу у маркетинговому середовищі підприємстваРаллє, Н. В.; Чередниченко, О. В.
2017Реклама як ефективний інструмент маркетингуСиненко, О. І.; Тонкошкурова, Н. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 661 до 680 з 1005