Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1007] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1007
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2017Аналіз і формування споживчих переваг та уподобаньХоменко, О. І.; Монька, І. С.
2017Креативний маркетингХоменко, О. І.; Литвиненко, В. О.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментівХоменко, О. І.; Д’яченко, Д. О.
2017Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїХоменко, О. І.; Гончаренко, А. Р.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Інновації в маркетингу: сучасні тенденції застосування інтернет-технологійХоменко, О. І.; Архіпцева, К. В.
2017Роль маркетингу в туристичному бізнесіХоменко, О. І.; Тимошенко, Ю. В.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2017Аграрний ринок України: стан та тенденції розвитку сільськогосподарських підприємствХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Інтерактивне телебачення як інструмент директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2018Тенденції розвитку політичного маркетингу в УкраїніЧубукова, О. Ю.; Геселева, К. О.
2018Особливості розвитку цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2018Особливості формування семантичного ядра сайтуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1007