Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1007] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1007
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Conceptual bases of international businessPodolnyi, Andrii; Chubukova, Olga
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
2016Тенденції розвитку світового сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній часЧубукова, О. Ю.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1007