Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1007] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 901 до 920 з 1007
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2012Застосування методу бджолиних колоній для розв’язку задач оптимізаціїЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Г. Ф.
2012Вплив інституційних змін на розвиток інформаційних технологій в УкраїніСиненко, О. І.
2012Основні тенденції сучасних напрямів розвитку економікиРаллє, Н. В.
2012Ретроспективний аналіз світового досвіду макроекономічного моделюванняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Іваненко, О. І.
2012Стратегія пошуку знань в просторі станів потенціалів економічної безпеки підприємстваІванченко, Н. О.
2009Обгрунтування інфраструктури логістичного об'єкту в умовах глобалізації економікиЄвсейцева, О. С.
2010Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегія маркетингу та стратегічний план маркетингуМітяєв, С.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2016Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологіяДухніч, С. Є.; Хоменко, О. І.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 901 до 920 з 1007