Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23559
Title: Ситуації успіху для здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти
Other Titles: Success situations for professional (vocational-technical) education acquires
Authors: Внукова, Ольга Миколаївна
Негода, Марія Миколаївна
Keywords: ситуації успіху
здобувачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти
навчальна мотивація
методи та прийоми створення ситуацій успіху
Issue Date: 2023
Publisher: СГ НТМ "Новий курс"
Citation: Внукова О. М. Ситуації успіху для здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти / О. М. Внукова, М. М. Негода // Соціально-гуманітарний вісник : збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції "Сучасні тенденції соціально-гуманітарного розвитку суспільства", м. Харків, 28 травня 2023 року. – Вип. 42. – Харків : СГ НТМ "Новий курс", 2023. – С. 7-10.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню залежності навчальної мотивації здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти від ситуацій успіху на уроках теоретичного та виробничого навчання. Проаналізовано результати опитування учнів та педагогів щодо ставлення до ситуацій успіху, застосування методів та прийомів створення таких ситуацій. З’ясовано, що ситуації успіху у закладах професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О) – це організація умов, за яких здобувачі освіти досягають значних результатів в опануванні необхідними компетентностями та посилюють вмотивованість до здобуття професії. Зроблено висновок про необхідність систематичного створення ситуацій успіху у ЗП(ПТ)О.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23559
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_sgv-42.pdf1,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.