Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28446
Title: Колір та шрифт як елементи графічної візуалізації бренда одягу
Other Titles: Color and font as elements of graphic visualization of a clothing brand
Authors: Михайлова, Рада
Грибук, Катерина
Keywords: графічний дизайн
засоби візуалізації
шрифтова композиція
колірне рішення
рекламна політика бренда
graphic design
visualization tools
font composition
color solution
brand advertising policy
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Михайлова Р. Колір та шрифт як елементи графічної візуалізації бренда одягу / Р. Михайлова, К. Грибук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 308-311.
Abstract: В роботі розглянуто використання кольору та шрифтів у логотипах брендів одягу. Проаналізовано зразки логотипів широко відомих брендів одягу як квінтесенції стилю компанії, відображення погляду на дизайн, специфічне сприйняття гармонії форм. З’ясовано можливості кольору та шрифтової композиції як графічних засобів візуалізації бренда одягу у творчій практиці сучасних дизайнерів.
The paper examines the use of color and fonts in the logos of clothing brands. On this basis, samples of logos of well-known clothing brands were analyzed as the quintessence of the company's style, a reflection of the design view, a specific perception of the harmony of forms. The possibilities of color and font composition as graphic means of visualizing a clothing brand in the creative practice of modern designers have been clarified.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28446
Appears in Collections:Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P308-311.pdf675 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.