Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLiu, Yuqian-
dc.contributor.authorPashkevych, Kalyna-
dc.date.accessioned2024-12-24T20:48:12Z-
dc.date.available2024-12-24T20:48:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLiu Yuqian. Means of emotional impact on the consumer audience in the design of music posters / Liu Yuqian, K. Pashkevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 217-219.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531-
dc.description.abstractThis paper explores the intersection of graphic design and auditory perception within the context of music poster design. Drawing from principles of visual communication and psychology of music, this study investigates how the integration of visual and auditory elements can enhance the effectiveness of music posters in conveying information and eliciting emotional responses from viewers.uk
dc.description.abstractДосліджено вплив засобів графічного дизайну на емоційне сприйняття в контексті дизайну музичних плакатів. Спираючись на принципи візуальної комунікації та психології музики, досліджено, як інтеграція візуальних і слухових елементів може підвищити ефективність музичних плакатів у передачі інформації та для виклику емоційних реакцій у глядачів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectmusic posteruk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectvisual communicationuk
dc.subjectauditory perceptionuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectмузичний постерuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.subjectслухове сприйняттяuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.titleMeans of emotional impact on the consumer audience in the design of music postersuk
dc.title.alternativeЗасоби емоційного впливу на споживчу аудиторію в дизайні музичних плакатівuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЛю, Ю.-
local.contributor.altauthorПашкевич, К.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P217-219.pdf607,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.