Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531
Title: Means of emotional impact on the consumer audience in the design of music posters
Other Titles: Засоби емоційного впливу на споживчу аудиторію в дизайні музичних плакатів
Authors: Liu, Yuqian
Pashkevych, Kalyna
Keywords: music poster
design
visual communication
auditory perception
graphic design
музичний постер
дизайн
візуальна комунікація
слухове сприйняття
графічний дизайн
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Liu Yuqian. Means of emotional impact on the consumer audience in the design of music posters / Liu Yuqian, K. Pashkevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 217-219.
Abstract: This paper explores the intersection of graphic design and auditory perception within the context of music poster design. Drawing from principles of visual communication and psychology of music, this study investigates how the integration of visual and auditory elements can enhance the effectiveness of music posters in conveying information and eliciting emotional responses from viewers.
Досліджено вплив засобів графічного дизайну на емоційне сприйняття в контексті дизайну музичних плакатів. Спираючись на принципи візуальної комунікації та психології музики, досліджено, як інтеграція візуальних і слухових елементів може підвищити ефективність музичних плакатів у передачі інформації та для виклику емоційних реакцій у глядачів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531
Appears in Collections:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V3_P217-219.pdf607,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.