Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28533
Назва: Modern development of identity and advertising for companies in digital age
Інші назви: Сучасний розвиток ідентичності та реклами компаній в цифрову добу
Автори: Pashkevych, Kalyna
Zhang, Xiaohan
Biriukova, Yulia
Ключові слова: media theory
brand identity
advertising
modern development
digital age
methods
techniques
теорія медіа
ідентичність бренду
реклама
дизайн
сучасний розвиток
цифрова епоха
методи
прийоми
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Pashkevych K. Modern development of identity and advertising for companies in digital age / K. Pashkevych, Zhang Xiaohan, Yu. Biriukova // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 224-226.
Короткий огляд (реферат): This study starts with the media theory – the profound changes brought by media and extension of media to human sense – to analyze changes in brand identity and advertising in the digital age. On this basis, this study explores the methods and techniques used by enterprises in promoting brand identity and advertising communication. This provides valuable insights for companies looking to adapt to the digital trends and maintain their competitive edges.
Робота присвячена дослідженню теорії медіа – глибоких змін, які приносять медіа та поширення медіа на людський сенс з метою аналізу змін в ідентичності бренду та рекламі в цифрову епоху. Досліджено методи і прийоми, що використовуються підприємствами при просуванні ідентичності бренду і рекламних комунікаціях. Це дає цінну інформацію для компаній, які прагнуть адаптуватися до цифрових тенденцій і зберегти свої конкурентні переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28533
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P224-226.pdf559,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.