Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28534
Title: Vision on the development of a successful company in the industry of women's lingerie
Other Titles: Погляди на побудову успішного бізнесу в індустрії жіночої білізни
Authors: Racovit, Ana
Tarlev, Angela
Malcoci, Marina
Keywords: lingerie
tendencies
fabrics
sets
comfort
білизна
тренди
матеріали
комплекти
комфорт
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Racovit A. Vision on the development of a successful company in the industry of women's lingerie / A. Racovit, A. Tarlev, M. Malcoci // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 227-230.
Abstract: The given paper presents a business idea related to women’s lingerie. This business idea came to the student Ana Racovit due to a personal necessity. After she had analyzed the market situation for women’s lingerie and identified the gaps and unsatisfied needs of the clients, she came with solutions to solve the problem. This paper also includes 6 sets of lingerie that were made with the use of natural and qualitative fabrics, interesting design, original packaging.
У роботі представлена бізнес-ідея жіночої білизни. Бізнес-ідея прийшла до студентки Ани Раковіц з особистої потреби. Проаналізувавши ринок жіночої нижньої білизни та виявивши прогалини та незадоволені потреби клієнтів, вона знайшла рішення для їх усунення. Також у роботі представлено 6 наборів товарів, які виготовлені з використанням якісних та натуральних матеріалів, цікавого дизайну, оригінальної упаковки.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28534
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V3_P227-230.pdf562,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.