Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Світлана-
dc.date.accessioned2024-12-25T17:23:46Z-
dc.date.available2024-12-25T17:23:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБорисова С. Застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера / С. Борисова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 258-261.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28542-
dc.description.abstractПодано результати аналізу потенціалу застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера. Узагальнено, що case study є ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною для різних сфер діяльності, що зосереджена на внутрішніх процесах, як на проблемі, так і на споживачеві. Case study розглядається як вид презентації в портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування об’єкту дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату проєктування на сам процес досягнення мети і аргументацією причин прийняття рішень. Розглянуто структурні компоненти case study, переваги і недоліки, характерні для тематичного дослідження.uk
dc.description.abstractThe results of the analysis of the potential of case study application in the formation of a graphic designer's portfolio are presented. It is summarized that a case study is an effective marketing strategy for building trust, inherent in various spheres of activity, focused on internal processes, both on the problem and on the consumer. A case study is considered a type of presentation in the portfolio of projects completed by a graphic designer to demonstrate to a potential client the way to solve a problem during the design of a design object, with a shift in emphasis from the visualization of the final design result to the very process of achieving the goal with argumentation of the reasons for decision-making. The structural components of the case study, advantages, and disadvantages characteristic of the case study are considered.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтематичне дослідженняuk
dc.subjectпортфоліоuk
dc.subjectграфічний дизайнерuk
dc.subjectдизайн-проєктуванняuk
dc.subjectпроєктування об'єктів дизайнуuk
dc.subjectcase studyuk
dc.subjectportfoliouk
dc.subjectgraphic designeruk
dc.subjectdesign-projectionuk
dc.subjectprojecting of design objectsuk
dc.titleЗастосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнераuk
dc.title.alternativeApplication of case study when forming a graphic designer's portfoliouk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBorysova, S.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P258-261.pdf569,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.