Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28542
Title: Застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера
Other Titles: Application of case study when forming a graphic designer's portfolio
Authors: Борисова, Світлана
Keywords: тематичне дослідження
портфоліо
графічний дизайнер
дизайн-проєктування
проєктування об'єктів дизайну
case study
portfolio
graphic designer
design-projection
projecting of design objects
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Борисова С. Застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера / С. Борисова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 258-261.
Abstract: Подано результати аналізу потенціалу застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера. Узагальнено, що case study є ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною для різних сфер діяльності, що зосереджена на внутрішніх процесах, як на проблемі, так і на споживачеві. Case study розглядається як вид презентації в портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування об’єкту дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату проєктування на сам процес досягнення мети і аргументацією причин прийняття рішень. Розглянуто структурні компоненти case study, переваги і недоліки, характерні для тематичного дослідження.
The results of the analysis of the potential of case study application in the formation of a graphic designer's portfolio are presented. It is summarized that a case study is an effective marketing strategy for building trust, inherent in various spheres of activity, focused on internal processes, both on the problem and on the consumer. A case study is considered a type of presentation in the portfolio of projects completed by a graphic designer to demonstrate to a potential client the way to solve a problem during the design of a design object, with a shift in emphasis from the visualization of the final design result to the very process of achieving the goal with argumentation of the reasons for decision-making. The structural components of the case study, advantages, and disadvantages characteristic of the case study are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28542
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V3_P258-261.pdf569,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.