Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28545
Title: Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного вина
Other Titles: Analysis of the corporate style of Ukrainian organic wine producers
Authors: Єжова, О. В.
Каплун, Катерина
Keywords: фірмовий стиль
графічний дизайн
органічне вино
бренд
продукція
споживач
corporate style
graphic design
organic wine
brand
production
consumer
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Єжова О. В. Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного вина / О. В. Єжова, К. Каплун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 268-270.
Abstract: У роботі проведено аналіз фірмового стилю українських компаній, що спеціалізуються на органічних винах. Досліджено використання різних складових фірмового стилю, їх вплив на сприйняття продукції споживачами та можливість створення унікального бренду.
The work conducted an analysis of the corporate style of Ukrainian companies specializing in organic wines. It examined the use of various components of corporate style, their impact on consumer perception of products, and the potential for creating a unique brand.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28545
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V3_P268-270.pdf741,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.